Search This Blog

Aug 19, 2009

sedih vs gumbira...

aduhh...sedihnya rsa....baru jer aku dapt panggilan telefon dr TESCO....yeeesssss...nnti aku adalah sebahagian pekerja tsco....nnti sush la aku nak update bagai...skrg ni aku keje di internet cafe...boleh la nak update2 tiap2 hari....sedih rsanya...bru jer aku nak jd blog yg tegar...huhuhu.....xper bukn penghalang buatku....hihihi...aku akan usahakan update utk tatapan korang eehh...nak ker korang bca blog aku....sedihnyer....xper2 aku bru jer lg dlm dunia blog ni kan.....mula2 tu rsa sedih jgk nak tgl kwn aku dan juga bos aku skrg ni yang baik hati...coz xnak aku berhenti....naikkan gaji aku....hehehehe...skrg macam mna pn aku terpaksa berhenti dari sini....kwn aku pun bru jer dapat tawaran kerja yang dia impi2kan (kesetiausahaan).....alhamdulillah...masing2 dpt kerja yang menjamin msa depan....kiranya aku lum dpt goverment kwn aku dah dpt goverment...xperlah bkn rezeki aku lg kot...entry ni xder gambar...aku xbwk pendrive.... :-(

No comments:

Post a Comment