Search This Blog

Aug 26, 2009

hari last.....

 yaaahooooo.....hari ni hari last aku keja cini...eeehhh...sori3....sedih la.... korang ni....nak tgglkan kawan aku yang sorang ni.....sedih jugak nak tgglkan bos aku yang baik hati....banyak membantu aku...benda yang aku tak tau dia banyak ajar....2 lah dinamakan bos kan...hahahha.....sush Oooo korang nak dpt bos sebaik dia...


solehah kamu baik hati la...banyak yg kamu tlg saya....saya sayang kamu... :-) bla la kita nak berhuha sesama lg kan...awk adalah sahabat utk selamanya...tp xper bln ni jer pun hampa keja cini...kan3.....sabar erk....kami xdak, hampa jgn nakal2 ar....eehhh...mcm nasihat kat anak la pulak...ish merapu lak....hihihihi....lepas ni sorang dok utara sorang lg dok timur...aduh sush dah la nak jumpa....sobsob.....sedih la.... :-(
walaupun jauh dimata tp dekat dihati....sejauh mna pun kta berada kami tetap ingtkan hampa...huhuhu....

iesha bluesnowhite

No comments:

Post a Comment